Algemeen
1) Het evenement is tenminste over 4 weken (of later). Is uw evenement binnen 4 weken? Dan kunnen wij niet garanderen dat we aanwezig zijn. Als wij aanwezig kunnen zijn, dan geldt een opslag van €2,50 per uur.
2) Er is voldoende gratis verzorging voor de EHBO’ers, denk aan koffie, thee, frisdrank, lunch en/of warme maaltijd.
3) Het kan zijn dat een (evenementen)vergunning verplicht is voor je evenement. Neem contact op met de gemeente of dit zo is.
Kosten
1) U betaalt per vrijwilliger een vast bedrag. Dit is het 1e uur €10,-, voor ieder volgend uur is dat €5,-. Bij een evenement zijn er altijd tenminste 2 vrijwilligers aanwezig.
2) Wij hanteren €20,- aan vaste kosten per evenement.
3) Heeft u geen ruimte voor de EHBO om EHBO te verlenen? Wij nemen dan een eigen tent mee. Dit kost €20,-.
4) Excessief verbruik van verband- en hulpmaterialen worden achteraf in rekening gebracht.
Prijsvoorbeeld: uw evenement duurt 3 uur en u heeft een ruimte voor EHBO te verlenen. U betaalt dan:
– €20,- vaste kosten
– €20,- vrijwilliger 1
– €20,- vrijwilliger 2
€60,- in totaal
Voorwaarden EHBO-post
1) De EHBO-post dient op een goed toegankelijke en overzichtelijke plaats te worden gestationeerd.
2) Voor een eventuele behandeling van letsel dienen de EHBO’ers te kunnen beschikken over
een rustige, overdekte EHBO-post met stromend water en verlichting.
3) Het terrein, ruimte en EHBO-post dient goed bereikbaar te zijn voor professionele hulpverlening, zoals een ambulance.