Voorwaarden

Algemeen
1) Het evenement is tenminste over 4 weken (of later). Is uw evenement binnen 4 weken? Dan kunnen wij niet garanderen dat we aanwezig zijn. Als wij aanwezig kunnen zijn, dan geldt een opslag van €2,50 per uur.
2) Er is voldoende gratis verzorging voor de EHBO’ers, denk aan koffie, thee, frisdrank, lunch en/of warme maaltijd.
3) Het kan zijn dat een (evenementen)vergunning verplicht is voor je evenement. Neem contact op met de gemeente of dit zo is.

Kosten voor hulpverlening bij evenementen
€ 7,50 per uur per hulpverlener, na 23.00 uur € 10,- uur met een starttarief van € 20,- en de tent € 25,-.
Commerciële aanvragen: € 15,- per uur per hulpverlener en na 23.00 uur € 20,-. met een starttarief van € 20,- en de tent € 25,-.
Deze tarieven gelden vanaf 1-1-2024.

Let op, bij iedere aanvraag zijn er minimaal 2 hulpverleners aanwezig. Twijfel je over de aantal hulpverleners? Neem hiervoor dan contact op met de gemeente.

Voorwaarden EHBO-post
1) De EHBO-post dient op een goed toegankelijke en overzichtelijke plaats te worden gestationeerd.
2) Voor een eventuele behandeling van letsel dienen de EHBO’ers te kunnen beschikken over
een rustige, overdekte EHBO-post met stromend water en verlichting.
3) Het terrein, ruimte en EHBO-post dient goed bereikbaar te zijn voor professionele hulpverlening, zoals een ambulance.